nedelja, 15. september 2019

Za vlogo v seriji Prijatelji je morala trdo delati


Zvezdnica serije Prijatelji (Friends), Lisa Kudrow, je pred kratkim priznala, da je imela velike težave pri interpretaciji vloge Phoebe Buffay, v priljubljeni komični seriji.


Med obiskom YouTube kanala Senderismo con Kevin, je igralka priznala s kolikšnimi težavami se je prvih nekaj let soočala med interpretacijo tega lika. "Že prej sem kdaj pa kdaj nastopila v vlogi neumnih deklet, vendar jaz nisem takšna. Imela sem občutek, da sem na avdiciji prevarala vse prisotne. Bila sem edina, ki sem se lahko spopadla s samim postopkom avdicije in mislim, da sem ravno iz tega razloga dobila vlogo. Kljub temu sem morala za uspeh Phoebe trdo delati," je iskreno priznala.






A post shared by Lisa Kudrow (@lisakudrow) on

56-letna igralka je razkrila, da se je do tretje sezone močno borila za uspešno upodabljanje lika, težke trenutke pa ji je takrat pomagal prebroditi soigralec Matt LeBlanc. "Spomnim se, da sem bila povsem na tleh in Mattu sem zaupala, da ne vem kaj počnem in bom najverjetneje morala zapustiti serijo. On je bil tisti, ki mi je dal moč, da nadaljujem svojo pot v seriji. Takrat mi je dejal: 'Ti si ona, zmoreš to. V vlogi tega prekletega lika nastopaš že tri leta. Zelo trdo delaš in to je tvoja največja težava. Ne rabiš se tako priganjati. Sprosti se in vse bo veliko lažje.' Upoštevala sem njegov nasvet in res je bilo vse veliko lažje, ko sem se prenehala obremenjevati z vsemi podrobnostmi," je dejala igralka, ki je v isti sapi razkrila, da si tokom življenja ni ogledala niti enega samega dela te serije, s katero je zaslovela.

Lisa je v vlogi Phoebe Buffay nastopala 10 let, med leti 1994 in 2004. Za svoje delo je prejela številne nominacije in tudi nagrade, vključno z nagrado Emmy leta 1998, ko je bila nominirana v kar šestih kategorijah, in nominacijo za Zlati globus leta 1996.

Ni komentarjev:

Objavite komentar