sreda, 28. avgust 2019

Ločitev je bila zanjo zelo težka preizkušnja


Angelina Jolie je prvič javno spregovorila o ločitvi od Brada Pitta, vse skupaj pa je opisala kot zelo zapleten postopek, ki je zahteval kar tri leta njunih življenj, preden sta z Bradom uspela vse zahteve vključiti v dogovore ob ločitvi.

"Sem človek, kot vsi drugi. Zadnja tri leta so bila zame vse prej kot lahka, a sem v sebi našla moč, da sem jih prebrodila. Sedaj me ta čas spominja, da sem močna ženska, ki lahko premaga karkoli," je igralka priznala v pogovoru za oddajo E! News.





44-letna igralka se je v tem času v celoti posvetila svojim otrokom in delu. Pred kratkim je ravno Angelina svojega najstarejšega sina Maddoxa pospremila v Južno Korejo, kjer bo študiral na univerzi Yonsei. "Zelo ponosna sem nanj in navdušena, da je naredil ta korak. Naša hiša v Kambodži je le šest ur oddaljena od njegove univerze, zato imam v načrtu spremljati njegove korake. Seveda ne bom mogla nenehno bdeti nad njim, saj me čaka ogromno dela. Kar na jok mi gre, ker vem, da ga bom pustila tukaj, toda prišel je ta čas in vesela sem, da se je odločil za študij na tej izvrstni univerzi," je igralka priznala med solzami.

Njenih preostalih pet otrok šolo obiskuje v Kaliforniji, ki je tudi uradno prebivališče družine.

Ni komentarjev:

Objavite komentar