ponedeljek, 23. september 2019

Družbena omrežja je zapustila še isti dan, ko jih je ustvarila


Angleška igralka Keira Knightley je družbena omrežja zapustila zatem, ko je povsem ponorela zaradi pozornosti, ko so je bili deležni njeni računi po le prvem dnevu njihovega obstoja. Zvezdnico filmov Pirati s karibov (Pirates of the Caribbean), ki pred javnostjo skrbno skriva svoje zasebno življenje, je močno zaskrbelo dejstvo, da so popolni neznanci veliko preveč zainteresirani zanjo in za njeno zasebno življenje.


"Za dobrih pet sekund sem imela ustvarjen Twitter račun. V samo nekaj sekundah sem imela na računu več kot 100 sledilcev. To me je tako prestrašilo, da sem račun takoj izbrisala. Nato je prišel na vrsto Facebook. Tukaj sem imela račun ustvarjen en sam dan, na njem nikoli nisem ničesar objavila, račun pa sem že tudi izbrisala, a s strani Facebooka na mail še vedno vsakodnevno prejemam sporočila, kot da sem še vedno prijavljena," je dejala 34-letna igralka.





Kiera, ki je poročena z nekdanjim rokerjem skupine Klaxons, Jamesom Rightonom, je razkrila, da se Instagramu sploh ne namerava pridružiti, saj je zelo slaba, kar se fotografiranja tiče. Hkrati je dodala, da svojega družinskega življenja v javnosti ne bo izpostavljala, dokler njeni otroci ne bodo dovolj stari in bodo lahko sami sprejeli odločitev ali si želijo živeti pod budnim očesom javnosti ali ne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar