nedelja, 15. september 2019

Postala je obraz priznane lepotne blagovne znamke


Viola Davis je ameriška igralka, ki jo pri nas poznamo po glavni vlogi v seriji Kako se izmazati z umorom (How to get away with murder), pred le nekaj dnevi pa je bila predstavljena kot nov obraz znamke L’oreal Paris.

"Ko sem bila še majhna deklica, mi niso vedno povedali, da sem inteligentna, lepa ali dostojanstvena. Trdo sem delala, da sem prišla do mesta, na katerem stojim danes. Premagati sem morala številne dvome, da sem lahko postala ženska, vredna vsega dobrega, kar se mi danes dogaja," je 54-letna igralka razkrila v uradni izjavi za javnost.





"Zelo pomembno se mi zdi, da ženskam pomagamo zaupanje vase graditi že iz njenih otroških let. Biti del blagovne znamke, ki že več kot 40 let zagovarja vrednote žensk in svoj glas uporablja za pomoč drugim, se mi še vedno zdi neverjetno in neresnično," je dodala.

Igralka se bo v kratkem pričela pojavljati v televizijskih, tiskanih in digitalnih oglaševalskih akcijah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar